imieniny:

ul. Łomżyńska 14, 07-322 Nur

(086) 2 774 106
23.05.2013
23 maja, jak co roku, obchodziliśmy Święto Naszej Szkoły. Patronką szkoły jest Maria Konopnicka i to jej poświęcona była akademia przygotowana prze Samorząd Uczniowski. Uczniowie, z pomocą p. Renaty Kozakiewicz, przedstawili nam krótką...więcej
#
22 maja czworo uczniów naszej szkoły: Kinga Jakubik i Weronika Lipska z kl. I (opiekun p. A. Truszkowska) oraz Katarzyna Ostrowska kl. IVb i Zuzanna Krystosik kl. IVa (Opiekun p. R. Kozakiewicz) w zięło udział w Powiatowym Konkursie Recytatorskim...więcej
16.05.2013
16 maja - czwartek Po smacznym śniadaniu wyruszyliśmy na Gubałówkę. Droga na nią nie była męcząca, ponieważ wjechaliśmy kolejką linowo - terenową. ze szczytu liczącego 1126m n.p.m. podziwialiśmy panoramę całych polskich Tatr, Zakopanego...więcej
15.05.2013
15 maja - środa. Ranek powitał nas bezchmurnym niebem i słońcem. Pełni zapału wyruszyliśmy zdobywać kolejne szczyty. Najpierw wędrowaliśmy Doliną Strążyską. Mijaliśmy szumiące potoki aż doszliśmy do Siklawicy. Wodospad bardzo nam...więcej
14.05.2013
13 maja, po długiej i męczącej podróży, przybyliśmy do Zakopanego. Góry przywiatały nas chłodem i deszczem, jednakże nie przeszkodziło to nam w wieczornych harcach, Swoim Paniom zrobiliśmy już pobudkę o godzinie 5 rano (to wpływ rześkiego...więcej
12.05.2013
10 maja, drużyna piłkarska dziewcząt i chłopców z naszej szkoły, została zaproszona do Klukowa, aby rozegrać mecze towarzyskie. Dziewczęta z Klukowa chciały potrenować przed zbliżającymi się zawodami wojewódzkimi. Nasze dziewczęta zagrały...więcej
09.05.2013
9 maja 2013r. w naszej szkole odbył się konkurs recytatorski pod hasłem "Świat poezji Juliana Tuwima", w którym udział wzięło 25 uczniów klas I - V. Kryteria oceny uczniów były następujące: - dobór repertuaru - interpretacja utworu...więcej
#
6 maja, uczniowie klasy IVb pod kierunkiem p. Agnieszki Mowel, przygotowali apel z okazji minionego Święta Ziemi. Przpomnieli nam, iż to często my sami, stwarzamy zagrożenia dla całej przyrody. Ścieki z gospodarstw domowych zatruwają rzeki...więcej
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.